V následujícím přehledu najdete nejčastěji kladené otázky a odpovědi našich zákazníků. Pokud zde nenajdete odpověď právě na Vaši otázku, zašlete e-mail na adresu shop@snowboards.cz.


1. Kolik stojí poštovné?
Veškeré informace týkající se cen poštovného a balného naleznete v sekci JAK NAKUPOVAT a PLATBY A DOPRAVA na hlavní straně. Pro zjištění poštovného do ostatních zemí je nutné přepnout jazyk stránek pomocí vlaječky na požadovanou zemi.


2. Zasíláte zboží i do zahraničí?
Zboží je zasíláno i do zahraničí, ale musí být objednáno na webu pro cílovou zemi. Cena poštovného je pro každou zemi odlišná.


3. Má SNOWBOARDS.CZ kamennou prodejnu?
Ano, jedinou kamennou prodejnu AR SPORT SNOWBOARDS nalezneš ve Vrchlabí, Horská 15. Ukaž na mapě.
Funguje prodejna AR SPORT v Třebíči? Ne, pouze ve Vrchlabí.


4. Jaká je otevírací doba kamenné prodejny ve Vrchlabí?
Viz. kontaktní informace...


5. Jak vás mohu kontaktovat?

Kontaktovat nás můžeš telefonicky nebo e-mailem – více v sekci Kontakty.


6. Je možné vyzvednout si zboží přímo na obchodě?
V objednávkovém formuláři zaškrtni osobní odběr a vyzvedni si zboží osobně v naší prodejně AR SPORT SNOWBOARDS, Horská 15, Vrchlabí.


7. Jak mohu zboží zaplatit?
Za zboží je možné zaplatit následujícími způsoby:

- Dobírkou – platba až při doručení zboží
- Bankovním převodem – v e-mailu o potvrzení objednávky přijde číslo účtu, na který má být částka uhrazena
- Platební kartou České spořitelny – přesměrování na stránky České spořitelny
- Platební kartou PayPal – „online peněženka“
- Hotově - při osobním odběru na pobočce ve Vrchlabí

Více informací o způsobech platby najdete v sekci PLATBY A DOPRAVA.


8. Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
Objednávky jsou vyřizovány v co nejkratší době po přijetí do systému. Doba expedice závisí na zvoleném způsobu platby. Stav objednávky je možné zjistit po přihlášení do uživatelské sekce. V případě, že zákazník zvolí platbu převodem, zboží je expedováno až ve chvíli, kdy je částka připsána na náš bankovní účet.


9. Jak mohu objednávku zrušit?
Objednávku lze stornovat, pouze v případě, že není ještě expedována. Přihlaste se do systému a ve své kartě objednávku jednoduše zrušíte.


10. Jak zjistím v jakém stavu je moje objednávka?
Stačí se přihlásit do uživatelské sekce a stav objednávky prověřit ve tvém profilu.


11. Mohu objednané zboží vrátit, pokud mi z nějakého důvodu nevyhovuje?
Snowboards.cz dodržuje zákonem stanovenou lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodů do 14 dnů. Pro vrácení zboží se přihlaste do Vaší uživatelské sekce a zadejte vrácení zboží.


12. Kde se nachází moje zásilka?
Při expedování zboží obdržíš potvrzení e-mailem, kde je uvedeno sledovací číslo zásilky.


13. Na Vašich stránkách jsem našel určité zboží, ale ho nevidím v mé velikosti. Máte ho?
Na našich internetových stránkách je vyobrazené pouze zboží, které je opravdu skladem. Pokud konkrétní velikost nenajdeš na internetu, zboží opravdu není.


14. Chci vyměnit nebo vyreklamovat pouze jednu část z kompletu, musím ho zasílat zpět celý?
Ne. Na výměnu nebo případnou reklamaci se zasílá jen ta část, kterou chceme vyměnit nebo je poškozená, tzn. boty, vázání nebo snowboard.


15. Jakým způsobem je komplet zasílán?
Zaslání záleží na vybraném způsobu přepravy. Při volbě DPD je komplet zasílán ve 3 dílčích zásilkách: boty, prkno a nenamontované vázání ( vázání obsahuje šrouby).


16. Jak dlouho existuje Snowboards.cz?
Snowboards.cz funguje od 4. prosince 2000.


17. Jaké značky najdu na Snowboards.cz?
Spokojenost zákazník, je samozřejmě na prvním místě a proto se snažíme nabídnout co největší výběr značek.
540, allian, arnette, atomic, blitz flitz, bolle, btm, burton, Barun, dainese, deeluxe, drake, dr zipe, dub, elan, exil, f2, flow, force, generics, giro, hammer, heelside, hot, hotronic, level, matrix, nitro, northwave, nugget, ogio, others, pecosonny, protec, protein, razier, realm, red, replik, rolling and skate, sabrina, santi products, scott, sessions, sety, sims, smith, sp, specialized, swans, teplo us, vans, vcan, weps, westige