Přihlásit se
0 ks / 0 

Reklamace

Reklamace produktu

 

Reklamace jsou našimi pracovníky vyřizovány v co nejkratší možné době, platí však 30-ti denní lhůta stanovená zákonem o ochraně spotřebitele.

V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku! Taková zásilka nebude přebrána.

 

Reklamované zboží zasílejte vždy na adresu:

AR SPORT SNOWBOARDS, s.r.o.
(bývalý areál Mileta),
Pražská 1338,
543 01 Vrchlabí.

Za zboží zaslané na jinou adresu neručíme.

 

Zásilka, kterou zasíláte na reklamaci, musí obsahovat:

-      reklamované zboží,

-      kopii daňového dokladu,

-      popis závady zboží.

Na zásilku s reklamovaným zbožím je třeba čitelně velkým písmem uvést číslo objednávky ve tvaru „RMA číslo objednávky“.

Vyplňte prosím pečlivě následující údaje, výrazně nám to pomůže vyřídit Váš požadavek co nejdříve.

Vaše jméno: * E-mail: *
Vaše příjmení: * Telefon: *
Ulice: * Číslo účtu: *
Město: *
Psč: *
Stát: *
       
Č. Objednávky: * Produkt: *
Částka: Velikost: *
       
Návrh vyřízení reklamace: (oprava, výměna, vrácení peněz, jiný)
Údaje označené * jsou povinné



Informace/
reklamace

Sledujte zásilku:

Chcete dostavat informace o novinkách a akcích?

Certifikace a platební metody:

Ověřeno zákazníky Platby platebními kartami Visa Platby platebními kartami Mastercard Platby paypal Platby paypal
Vážení zákazníci, připravujeme pro vás zbrusu nový e-shop s daleko širší nabídkou zboží a ještě lepším zákaznickým servisem. Z důvodu přechodu na nový systém jsme ovšem nuceni pozastavit v období 14. 4. - 2. 5. expedici. Příjem objednávek zůstává i po tuto dobu v provozu, nicméně zboží objednané ve dnech 14. 4. – 2. 5. vám bude odesláno až po 5. květnu 2014. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

AR SPORT SNOWBOARDS, s.r.o.  |  zákaznická podpora: +420 602 286 864    |    ShopCentrik® Internetové obchody

loading

loading